Chiara, nascuda a Itàlia, és una coneguda empresària de moda, bloguera, influencer i mare de dos nens.
Diu que des de petita li interessa la moda, i que va forjar el seu gust per les tendències viatjant amb els seus pares i fixant-se en els looks de la gent que anava coneixent en aquests viatges.
Chiara va començar a fer fotos d'ella mateixa, amb un càmera digital i pujant aquestes fotos a Flickr i Lookbook. De seguida es van fer súpers populars, tal com ella mateixa declara. I així va néixer The Blonde Salad, el bloc on parlava de moda i que la va convertir en una icona de l’estil.
Més tard va obrir el seu compte d'Instagram i en poc temps es va convertir en una de les primeres influencers i va formar la base del que amb el temps va convertir en un imperi.
Ara compta amb milions de seguidors, ha creat la seva pròpia marca de roba “Chiara Ferragni Brand”, és ambaixadora de marques d'alta costura com Dior, i també de cosmètica, cafè, etc, i fins i tot, el seu cas s'estudia a l'escola de negocis de Harvard.
Maria Grazia Chiuri, directora creativa de Dior, i qui va dissenyar el vestit de Dior que va lluir al casament amb el seu actual marit Fedez diu que “Chiara és un model a seguir en el feminisme. Representa la dona moderna al món dels negocis i va ser capaç de transformar el seu somni en la seva feina sense haver de renunciar a la feminitat”.
Fa temps que Ferragni fa servir la moda i la influència que té en xarxes per llançar missatges als seus milions de seguidors.