FAQ's

ENVÍAMENTS

On envieu?

Fem enviaments a tot Espanya, Illes Balears, Illes Canàries, Ceuta i Melilla.

Quin és el temps de lliurament?

Els enviaments a Península tarden d'1 a 3 díes laborals a partir del moment del enviament.

Un cop rebem la comanda, aquest pot tardar 24 hores en ser processat i preparat per l'enviament. 

Els enviaments a illes tarden una mitjana de 3 díes laborals a partir del moment de l'enviament. 

Amb quina companyia d'enviaments treballeu?

L'empresa amb la que es fan els enviaments a nivell nacional és DHL. 

Quin és el cost de l'enviament?

Enviament a Península i Balears (termini entre 2 i 5 dies): 5 €

Recollida a botiga (Girona): Gratuït. (És imprescindible recollir la comanda presentant el correu electrònic de confirmació i el DNI).

L'enviament convencional és gratuït en territori espanyol en compres superiors a 50 €

Illes Canàries, Ceuta i Melilla: 7 €

Puc recollir la meva comanda en botiga?

Sí, per a això és imprescindible presentar el correu electrònic de confirmació i el DNI.

Què passa si m'arriba un article defectuós o incorrecte?

Escriu-nos a hola@duransisters.es abans de 15 dies.

És important que quan rebis el paquet, no signis l'albarà de lliurament fins que hagis comprovat que el contingut del paquet i l'estat d'aquest és correcte. No cedeixis a la pressió del repartidor, pren el teu temps per examinar el teu paquet.

 

CANVIS

Com puc fer un canvi de talla o peça?

En cas de voler una nova talla o peça, pot contactar amb nosaltres mitjançant aquest email: hola@duransisters.es i sol·licitar el canvi. (Aquests canvis són a compte de client).

Què passa si quan m'arriba el producte no m'agrada i ho vull canviar?

Escriu-nos un e-mail a hola@duransisters.es, amb el número de la comanda, el motiu del canvi i les dades de contacte.

Un cop comprovem el correcte estat dels articles i aprovem el canvi, procedirem a emetre un VAL DE DESCOMPTE AMB EL VALOR DE LA COMPRA a canviar en la nostra pàgina web o botiga (Girona) amb data de caducitat de 6 mesos.

Les despeses derivades de l'enviament del canvi corren a compte de client. Es pot fer servir qualsevol companyia de correus. Recomanem l'enviament certificat mitjançant Correus.

Pots consultar tota la nostra política de canvis a l'apartat Enviaments, canvis i devolucions.

Quin termini tinc per fer un canvi?

S'accepta el canvi dels nostres productes, sempre que no hagin transcorregut 7 dies a partir de la recepció del producte i sempre que el producte es trobi en el mateix estat en què es va lliurar.

Puc fer una devolució?

Escriu-nos un e-mail a hola@duransisters.es amb l'assumpte "devolucions" indicant el número de comanda, data de compra, peces a retornar, el motiu de la devolució i dades de contacte, i ens posarem en contacte amb tu en la major brevetat possible.

Puc fer un canvi en botiga física?

Sí, sempre que no hagin transcorregut més de 7 dies a partir de la recepció del producte. Escriu-nos a hola@duransisters.es

 


REPOSICIONS

Cada quan reposeu articles?

Les nostres produccions són limitades i exclusives. Fem tirades de poques unitats per model i les repetim si hi ha una alta demanda i tenim disponibilitat de teixit. Per aquest motiu, resulta complicat poder estimar dates de reposició. Si vols informació sobre algun producte pots escriure a hola@duransisters.es

Què passa si no hi ha estoc d'algun producte de la comanda?

En el cas, excepcional, que no disposem d'algun producte de la comanda, t'informarem immediatament i, o en el cas que pugui tornar a arribar t'ho enviarem quan disposem d'estoc, i si no és possible, et tornarem la part proporcional de la mateixa.