ENVÍAMENTS
On envieu?
Fem enviaments a tot Espanya, Illes Balears, Illes Canàries, Ceuta i Melilla.
Quin és el temps de lliurament?
Els enviaments a Península tarden d'1 a 3 díes laborals a partir del moment del enviament.
Un cop rebem la comanda, aquest pot tardar 24 hores en ser processat i preparat per l'enviament.
Els enviaments a illes tarden una mitjana de 3 díes laborals a partir del moment de l'enviament.
Amb quina companyia d'enviaments treballeu?
L'empresa amb la que es fan els enviaments a nivell nacional és DHL.
Quin és el cost de l'enviament?
Enviament a Península i Balears (termini entre 2 i 5 dies): 5 €
Recollida a botiga (Girona): Gratuït. (És imprescindible recollir la comanda presentant el correu electrònic de confirmació i el DNI).
L'enviament convencional és gratuït en territori espanyol en compres superiors a 50 €
Illes Canàries, Ceuta i Melilla: 7 €
Puc recollir la meva comanda en botiga?
Sí, per a això és imprescindible presentar el correu electrònic de confirmació i el DNI.
Què passa si m'arriba un article defectuós o incorrecte?
Escriu-nos a hola@duransisters.es abans de 15 dies.
És important que quan rebis el paquet, no signis l'albarà de lliurament fins que hagis comprovat que el contingut del paquet i l'estat d'aquest és correcte. No cedeixis a la pressió del repartidor, pren el teu temps per examinar el teu paquet.
CANVIS
Com puc fer un canvi de talla o peça?
En cas de voler una nova talla o peça, pot contactar amb nosaltres mitjançant aquest email: hola@duransisters.es i sol·licitar el canvi. (Aquests canvis són a compte de client).
Què passa si quan m'arriba el producte no m'agrada i ho vull canviar?
Escriu-nos un e-mail a hola@duransisters.es, amb el número de la comanda, el motiu del canvi i les dades de contacte.
Un cop comprovem el correcte estat dels articles i aprovem el canvi, procedirem a emetre un VAL DE DESCOMPTE AMB EL VALOR DE LA COMPRA a canviar en la nostra pàgina web o botiga (Girona) amb data de caducitat de 6 mesos.
Les despeses derivades de l'enviament del canvi corren a compte de client. Es pot fer servir qualsevol companyia de correus. Recomanem l'enviament certificat mitjançant Correus.
Pots consultar tota la nostra política de canvis a l'apartat Enviaments, canvis i devolucions.
Quin termini tinc per fer un canvi?
S'accepta el canvi dels nostres productes, sempre que no hagin transcorregut 7 dies a partir de la recepció del producte i sempre que el producte es trobi en el mateix estat en què es va lliurar.
Puc fer una devolució?
Escriu-nos un e-mail a hola@duransisters.es amb l'assumpte "devolucions" indicant el número de comanda, data de compra, peces a retornar, el motiu de la devolució i dades de contacte, i ens posarem en contacte amb tu en la major brevetat possible.
Puc fer un canvi en botiga física?
Sí, sempre que no hagin transcorregut més de 7 dies a partir de la recepció del producte. Escriu-nos a hola@duransisters.es
REPOSICIONS
Cada quan reposeu articles?
Les nostres produccions són limitades i exclusives. Fem tirades de poques unitats per model i les repetim si hi ha una alta demanda i tenim disponibilitat de teixit. Per aquest motiu, resulta complicat poder estimar dates de reposició. Si vols informació sobre algun producte pots escriure a hola@duransisters.es
Què passa si no hi ha estoc d'algun producte de la comanda?
En el cas, excepcional, que no disposem d'algun producte de la comanda, t'informarem immediatament i, o en el cas que pugui tornar a arribar t'ho enviarem quan disposem d'estoc, i si no és possible, et tornarem la part proporcional de la mateixa.